Friday, June 18, 2010

Bodoh

"Bodoh! Jangan panggil aku Bodoh la bodoh! Walaupun aku Bodoh, aku tak suka kau panggil bodoh! Huhh!! Bodoh punya orang!" Kata keldai yang bodoh lagi pemalas kepada tuannya.

"Kau memang Bodoh la Bodoh! Aku ada bukti yang kau ni Bodoh! Tak caye tengok ni bodoh!" Tuan keldai yang bodoh itu menunjukkan sekeping I/C kepada keldainya.

Pemilik Binatang Ternakan: Ponteng Kelas Bin Malas
Kategori Ternakan: Keldai Tak Cerdik
Nama Ternakan: Bodoh Bin Borobodo
Tarikh Lahir Ternakan: Doktor cacat lupa catat

Miss Zircon: Dua-dua bodoh...Moral of the story, ermm mcam xde moral je story tu...kui3...Rasanya ada la jugak cikit2 tu yakni jangan jadi bodoh...hehehe... Citer tu aku reka semata-mata xde kena mengena dengan sape2 pun, yg masih hidup atau pun yg akan mati, apatah lagi yang dah mati.

No comments: